Najfascinantniji pristup nutricionizmu Prikaz knjige „Evolucija ishrane po doktoru Gandriju“

Prikaz knjige „Evolucija ishrane po doktoru Gandriju“

Najfascinantniji pristup nutricionizmu

Izvor: Goodreads

Ukoliko ne nabavite primerak ove knjige – mnogo ćete propustiti! Ovo je najfascinantniji i najinteligentniji pristup nutricionizmu, gubljenju kilograma i o tome kako naši geni funkcionišu koji sam ikada pročitala.

Ova knjiga sadrži sve što je bitno. Dr Gandri je čuveni kardiovaskularni hirurg, koji je uzgred patentirao neke od instrumenata koji se primenjuju u kardiohirurgiji i obavio brojna istraživanja. U studiji njegovog uspešnog pristupa ishrani učestvovali su veoma teški pacijenti sa kardiološkim problemima, njegov tim i sam autor.

Ne samo da dobijate detaljna uputstva „kako da postignete cilj“, već su vam dati i detaljni odgvori na pitanja koja počinju sa „zašto“ – zašto se većinom dijeta ne postižu željeni rezultati, zašto ljudsko telo ne reaguje na dijete, zašto određene takozvane zdrave  namirnice nisu ništa više od šećernih bombi, uz pregršt bogatih informacija od kojih će vam se zavrteti u glavi! A pritom sam se naglas smejala dok sam čitala ovu knjigu zato što je dr Gandri veoma duhovit, zabavan i vickast autor.

U knjizi ćete naći i fenomenalne recepte, od kojih sam jedan večeras spremala i zbog kog sam pomislila: „Ovo je dijeta?“ Radilo se o jednostavnoj pripremi proprženog prokelja sa orasima i crvenim paprikama na maslinovom ulju, začinjenim crnim biberom i morskom solju, servirano uz grilovano pileće belo meso – prosto božanstveno!

Knjiga vam pruža ideje za raspored obroka, spisak za kupovinu i pršti od motivacije kada čitate o ljudima sa ozbiljnim srčanim problemima čije se stanje poboljšava zahvaljujući ovoj hrani! Govorim o ljudima kojima je potrebna operacija za bajpas, o ljudima koji su premašili 70. ili 80. godinu života, o ljudima sa ozbiljno visokim krvnim pritiskom, dijabetesom, itd. – koji su ozdravili i skinuli se sa lekova!

Ovu knjigu nosim svuda sa sobom, da mi bude pri ruci u nabavci, pri kuvanju ili kada poželim da ponovo pročitam neki od mnogih odeljaka koje sam označila sebi.

Nabavite ovu knjigu, pratite njene instrukcije i čvrsto verujem da ćete izgubiti kilograme, održavati želejnu težinu, živeti dužim i zdravijim životom! Ovo je takođe jedan od najboljih poklona koji možete da darujete svojoj porodici! Mnogo mi se dopada jedna od fraza, koja verujem da u potpunosti opisuje srž ove knjige i daje mi podstrek: „Činite šta možete, s onim što imate, gde god da se nalazite.“

Prevod: Aleksandra Branković