Čaroban prvenac Prikaz romana „Sto godina Leni i Margo“

Prikaz romana „Sto godina Leni i Margo“

Čaroban prvenac

Autor: Alison Berou

Izvor: thelastwordbookreview.com

Ovo je prvenac koji će vas ganuti pričom o tome kako je život čudesan. Autorki Merijen Kronin je možda trebalo sedam godina da napiše roman „Sto godina Leni i Margo“, ali nam je zato podarila predivnu i dirljivu priču.

Život nema cenu, a tome nas je naučila i prethodna godina. Uzmite život u svoje ruke, živite ga punim plućima i živite za svaki dan. O tome govori i priča o Leni i Margo. Leni ima 17, a Margo 83 godine.

Leni se nalazi u bolnici u Glazgovu i vesti nisu sjajne pošto joj je ustanovljena neizlečiva bolest. Ali ono što je važno jeste da je Leni mlada i da prkosi smrti, ali to nije sve, u bolnici je i svešteno lice, otac Artur, a Leni će u svojih delikatnih 17 godina početi da se pita o životu i smrti, iako bi trebalo da joj sledi još dugi niz godina ispunjenih avanturama. Na pitanja neće dobiti odgovor, jer njih niko ne zna. Leni će krenuti na časove slikanja, koji su deo terapije koju bolnica nudi u svom programu.

U istoj bolnici nalazi se Margo (83), koja je imala ispunjen život i izgubila ljubav svog života. Leni i Margo će se upoznati na časovima slikanja i razviti poseban odnos, a pritom će otkriti da zajedno imaju 100 godina. A koji bi bolji način bio da proslave svoje živote nego da naslikaju svoje životne priče? Jer njihove slike će kazivati njihove priče dugo nakon što ih više ne bude bilo. O srećnim trenucima, tužnim momentima, o ljubavi i dobroti. Svaka slika pričaće jednu priču.

Roman o Leni i Margo će vam izmamiti osmehe, ali i suze, verujte mi na reč. Zaljubila sam se u junake ovog prvenca, a autorkin stil će vas zavarati da je već iskusna u pisanju bestselera. Verujem da ovo nije zadnje što ćemo čitati od Merijen Kronin u godinama koje su pred nama. Ovo je knjiga koja je vredna pažnje i koju ćete čuvati. Neće vas razočarati jer je prosto čarobna.

Prevod: Aleksandra Branković